Tételmondat: „A baj csak az volt, hogy a lány együtt mozgott vele, miközben ő a nyakából ivott, és a két test gyönyörteli összedörzsölése hamarosan elvette Rehv eszét.”

Sztori: Már most elnézést kérek a tételmondatért, bár nem én írtam, és természetesen a fordításért is, bár azt sem én követtem el. És hadd szögezzem le az elején: semmi bajom az erotikus/romantikus könyvekkel, mert nagyon jól ki tudják kapcsolni az ember lányát. Miután végigjártam McCarthy apokaliptikus útját, egy hónapig csak ilyen kaliberű könyveket tudtam a kezembe venni. Adott egy aránylag szimpatikus, gyönyörű lány/nő és egy aránylag szimpatikus, helyes, gazdag (ez fontos hiszen I'm a material girl, ahogy a dal is leszögezi) férfi, akik eljutnak az ágyig, majd bonyodalom támad, de miután ez megoldódik, újra eljutnak az ágyig. Nem várok sokat, nem kapok sokat, de néha ez is pont elég.
Na, ezt nem kaptam meg ettől a könyvtől: van egy pszichopata vámpír-manipulátor férfi, aki drogkereskedő (a gazdagság stimmel, bár én nem így gondoltam) és egy bamba ápolónő, aki folyton azon rinyál, hogy a családja régen gazdag volt, de most már nem. Szóval nekik kéne szurkolnom. Ekkor menthetné meg a könyvet a kerettörténet. Itt az sem ment semmit, sőt tovább ront a helyzeten: a vámpírok és az alantasok (élőhalottak) szerencsétlenkednek háború címén. Csak annak tudtam szurkolni, hogy minél hamarabb kinyírják egymást, de még ahhoz is bénák.
Az ilyen típusú könyveket gyorsan elolvasom (ez történt a sorozat előző részeivel, bár azokról is tudnék mit írni), de ezt csak gyűrtem, gyűrtem. Néha olyan érzésem volt, hogy ilyen lehet megmászni a Mont Everestet. Én bizony feladtam, a 800. oldal környékén. Utána elolvastam az utolsó oldat: nem vesztettem semmit a kihagyott 150 oldallal. Csupán nyertem egy kis időd jobb könyvek elolvasásához.
Személy szerint: 1/10 (1 pontot csak azért adtam, mert valaki képes volt leírni 943 oldalt a semmiről.)
Érdekesség: J. R. Ward azt hiszi magáról, hogy író.
Kinek ajánlom? Akiknek sok idejük van olvasni, és már az összes jó könyvet letudták.

Címkék: kritika amerikai erotika vámpír ward

A bejegyzés trackback címe:

https://tetelmondat.blog.hu/api/trackback/id/tr672678165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása